Elevit - Elevit Slovenija - Življenjski slog

Življenjski slog

S temi dvanajstimi namigi si boste pomagali pri zaščiti svojega razvijajočega se otroka pred tveganji, ki se jim je mogoče izogniti, pa tudi pri uživanju v bolj zdravi nosečnosti.

Ko zanosite, morate sprejeti odločitve o življenjskem slogu, s katerimi boste pomagali svojemu otroku, da ostane kar najbolj zdrav. Pomembna dejavnika sta ohranjanje aktivnosti in dobra prehrana; mogoče boste morali preveriti nekatere izmed svojih vsakodnevnih navad.

Z našimi dvanajstimi namigi za življenjski slog boste lažje razumeli, kako vam bodo majhne spremembe vaših vsakodnevnih navad pomagale pri uživanju v bolj zdravi nosečnosti.

 

1. Vaša prehrana naj bo uravnotežena

Kot bodoči mamici vam bo koristil nasvet za zdravo prehrano, ki vsebuje veliko vlaknin in malo maščob; s takšno prehrano boste imeli več energije, poskrbeli pa boste tudi za svoje prehranske potrebe in prehranske potrebe svojega razvijajočega se otroka.

Med nosečnostjo vam bo pomagalo, če jeste uravnoteženo in raznoliko hrano, poznati pa morate tudi hrano, ki se ji morate poskusiti izogibati.
2. Prekinite uživanje določene hrane in pijače ali zmanjšajte njun vnos

Med nosečnostjo morate zmanjšati vnos določene hrane in pijače ali pa ju odstraniti iz prehrane. Popolnoma se morate izogibati alkoholu in določenim vrstam delikates. Iz preventivnih razlogov lahko kofein in nekatere vrste rib uživate le v majhnih količinah. Več o tej hrani poiščite na naši spletni strani o prehrani med nosečnostjo.

3. Med vso nosečnostjo uživajte multivitaminske in multimineralne dodatke za obdobje nosečnosti, kot je Elevit

Med nosečnostjo se priporočeni vnos določenih hranil poveča za do 150 %;3 mogoče vam jih kljub najboljšim namenom samo s prehrano ne bo uspelo dobiti dovolj. Pripravek Elevit vsebuje veliko pomembnih vitaminov in mineralov, ki bodo pomagali zadostiti vašim povečanim potrebam po hranilih. Pripravek Elevit izmed vseh multivitaminskih pripravkov za nosečnost vsebuje najvišjo kombinirano raven folne kisline in železa. Klinično je dokazano, da Elevit z 800 mcg folne kisline za 92% zmanjša tveganje za okvare nevralne cevi, kot je spina bifida. Železo preprečuje pomanjkanje železa zaradi prehrane.

4. Hrano pripravljajte skrbno

S preprostimi ukrepi, kot so umivanje rok pred pripravo hrane, skrb za čistočo kuhinjskih pultov, umivanje svežega sadja in zelenjave, dobro prekuhana hrana in hrana, ki je shranjena pri pravilni temperaturi, boste ohranili svoje zdravje in zdravje svojega razvijajočega se otroka.

5. Obiskujte materinsko šolo in tečaje dojenja

Na teh skupinskih srečanjih se bodoče mamice naučijo, kaj lahko na svojem novem, vznemirljivem potovanju pričakujejo in kako naj se pripravijo na porod. Zasnovana so tako, da vam pomagajo pri učinkovitejšem spoprijemanju z izzivi nosečnosti, poroda in starševstva.

6. Ukrotite jutranjo slabost

Na vaš življenjski slog lahko poleg nosečnosti vpliva tudi jutranja slabost. S temi koristnimi namigi lahko zmanjšate pogostost in resnost njenih simptomov, kot sta občutek slabosti in bruhanje. Elevit dokazano zmanjšuje pojavnost slabosti, bruhanja in omotičnosti v zgodnji nosečnosti za 55%4.

7. Odpravite zaprtost in zgago

Med nosečnostjo se lahko pojavita zaprtost in zgaga. Nekatera izmed običajnih zdravil za takšne težave lahko prinesejo olajšanje.

8. Redno vadite

Da boste med nosečnostjo ostali v formi, zmanjšali stres in se pripravili na porod, je pomembno, da ste ves čas aktivni. Prizadevajte si za vsaj 30 minut zmerne vadbe, kot sta hoja ali plavanje, po možnosti vsak dan. Če že redno vadite, pa boste morali vadbo mogoče nekoliko zmanjšati, saj ne smete pretiravati. Zahtevne vaje, kontaktni športi in aktivnosti, pri katerih se lahko prevrnete, so za zdaj izključeni. Če ste v dvomih, se posvetujte s svojim zdravnikom.

Yoga

9. Začnite izvajati vaje za mišice medeničnega dna

Med napredovalo nosečnostjo bodo mišice medeničnega dna zelo obremenjene. V svoj urnik vključite nekaj vaj za medenično dno s katerimi bo mehur med nosečnostjo in po njej čvrstejši.

10. Izogibajte se alkoholu in rekreacijskim drogam ter prenehajte kaditi

Najvarneje je, če se med nosečnostjo in dojenjem izogibate vsemu alkoholu in rekreacijskim drogam. Če še niste prenehali kaditi, je priporočljivo, da prenehate takoj, ko izveste za nosečnost.

Da boste med nosečnostjo ostali v formi, zmanjšali stres in se pripravili na porod, je pomembno, da ste ves čas aktivni.
11. Še posebej skrbite za svoje zobe in dlesni

Med nosečnostjo nežno ščetkajte in nitkajte zobe, ker so dlesni občutljivejše. Če vam je bilo zjutraj slabo, splaknite usta z vodo, ko slabost mine, in ne umijte zob takoj za tem, da vas ne bo pekla zgaga. Ob obisku zobozdravnika povejte, da ste noseči.

12. Držite se stran od mačjih opravkov

Če imate mačko, pri čiščenju mačjega stranišča nosite gumijaste rokavice ali pa prosite nekoga drugega, da to opravi namesto vas, ker mačji iztrebki lahko vsebujejo škodljive bakterije. Nošenje rokavic je dobra ideja, tudi če vrtnarite.

S kontrolnim seznamom med nosečnostjo ostanite zbrani……

Sestavili smo obsežen seznam opravkov za čas napredovanja nosečnosti. Naš priročni kontrolni seznam za obdobje nosečnosti preberite, ga natisnite in ga uporabljajte kot vodič.