Elevit - Elevit Slovenija - Prehrana

Prehrana

Z uravnoteženo prehrano pred nosečnostjo boste dobili hranila, ki jih potrebujete za zdravje in vitalnost, in že boste na dobri poti k zanositvi.

 

Za ženske, ki se trudijo zanositi, je pomembno, da se prehranjujejo zdravo in uravnoteženo, skupaj z vsakodnevnim vnosom pripravka za čas pred nosečnostjo Elevit Pronatal. S tem bo vaše telo dobilo bistvena hranila, ki jih potrebuje za zdravo nosečnost.

Zagotavljanje zadostne količine hranil samo prek hrane lahko predstavlja težavo

Čeprav imate najboljše namene, je povečane potrebe po hranilih med nosečnostjo težko zagotoviti samo s prehrano. Če želite doseči priporočene količine naslednjih treh ključnih hranil za nosečnost, bi morali vsak dan pojesti navedene količine hrane*:

  1. Folna kislina: približno 700 g kuhane špinače ali 15 rezin kruha.
  2. Železo: približno 900 g rdečega mesa ali 250 g piščančjih jeter.

*Ocene temeljijo na avstralskih in novozelandskih prehranskih standardih, NUTTAB 2010.

Zato smo zasnovali multivitaminski in multimineralni pripravek Elevit Pronatal, ki pomaga izpolniti povečane potrebe po hranilih pred spočetjem, med nosečnostjo in dojenjem.

Hrana za plodnost

Kljub temu lahko načrt za zdravo in uravnoteženo prehrano obeh – vas in partnerja – poveča možnosti za zanositev in zdravo nosečnost.

Lady cooking

Meni za njeno plodnost

  1. Jejte veliko ogljikovih hidratov, bogatih z vlakninami, kot so: sveže sadje, zelenjava in polnozrnata žita.
  2. Izberite polnomastno mleko, ne posnetega, ali pa vsak dan pojejte porcijo polnomastnega jogurta.
  3. Zmanjšajte količino popite kave ter se izogibajte alkoholu in sladkim gaziranim pijačam. Namesto tega pijte veliko vode.
  4. Zmanjšajte vnos sladkorja. Namesto belega namiznega sladkorja uporabljajte naravna sladila, kot so javorjev sirup, med ali agavin sirup.

Meni za njegovo plodnost

  1. Moški morajo povečati vnos cinka in vitamina E.
  2. V prehrano naj moški vključi grško seno, saj vsebuje visoke vrednosti vitaminov A in D, kar lahko pomaga pri želji po spolnosti in impotenci. Lahko se pospeši tudi presnova telesa, kar moškemu daje več energije za spolnost.
  3. Jejte čim več organsko pridelane hrane. Pesticidi lahko vplivajo na občutljivo ravnovesje hormonov in produkcijo semenske tekočine.

Za pravo razpoloženje obeh lahko poskusite celo z afrodiziaki, kot so: ingver, ostrige in temna čokolada.

Osnove zdrave prehrane

V načrtu zdrave prehrane so uravnotežene različne vrste s hranili bogate hrane.Avstralske prehranske smernice priporočajo dnevno prehrano s 5 porcijami zelenjave, z 2 porcijama sadja, s 6 porcijami žitaric, kot so riž in testenine, z 2,5 porcije mesa ali rib in 2,5 porcije mlečnih izdelkov z manj maščobami.

Poleg tega nam nekatera hrana, če je pojemo preveč, škodi. To so nasičene maščobe, sol in sladkor. Če želite zmanjšati njihove količine v svoji prehrani, je priporočljivo, da preidete na nenasičene kisline, kot so olja in namazi namesto masla, ter omejite količino predelane ali hitre hrane, ki jo pojeste.

Za vaše zdravje je zelo pomembna tudi količina vode. Prizadevajte si jo popiti vsaj dva litra na dan.

Prav tako je priporočeno, da pri načrtovanju nosečnosti upoštevate te preproste nasvete:

  1. Izogibajte se alkoholu. Ko poskušate zanositi ter med nosečnostjo in dojenjem je najvarneje, če prenehate piti alkohol.
  2. Izogibajte se hrani, ki lahko vsebuje listerijo. To so med drugim priljubljene delikatese, kot so: mehki siri, pašteta, hladni narezki, predpripravljene solate, surova ali dimljena morska hrana in surova jajca. Poskrbite, da bodo jajca, meso in ribe, ki jih jeste, dobro toplotno obdelani.
  3. Pri ribah bodite izbirčni. Nekatere ribe vsebujejo več živega srebra kot druge. Priporočajo, da ženske, ki skušajo zanositi, pojedo od 2 do 3 porcije (ena porcija znaša približno 150 g) na teden; to velja za večino rib,razen za naslednje izjeme:
    • če izberete rdečo sluzoglavko ali soma, pojejte le eno porcijo na teden, tisti teden pa nobene druge ribe;
    • če izberete morskega psa ali mečarico, pojejte le eno porcijo v dveh tednih, potem pa v teh dveh tednih nobene ribe več.
  4. Omejite uživanje kofeina. Uživanje kofeina poskusite omejiti na 200 mg dnevno, kar je enakovredno dvema ekspresnima kavama. Ne pozabite, da je kofein tudi v čokoladi in čaju ter v nekaterih gaziranih in energijskih pijačah.
Med nosečnostjo se vaše potrebe po določenih vitaminih in mineralih, ki so bistveni za razvoj zdravega otroka, povečajo.

Food platter

Med nosečnostjo se potrebe po hranilih povečajo 

Med načrtovanjem zanositve je pomembno, da jemljete multivitaminske in multimineralne dodatke, kot je Elevit; za to obstajajo trije glavni razlogi:

  1. Glede potreb po hranilih je nosečnost eno najzahtevnejših obdobij, skozi katere lahko greste. Pravzaprav se med nosečnostjo priporočeni dnevni vnos hranil poveča za do 150 %3. Kljub najboljšim namenom je samo s prehrano težko zagotoviti, da jih boste prejeli v zadostnih količinah.
  2. Prvih nekaj tednov nosečnosti je ključnih za otrokov razvoj. Takrat se razvije nevralna cev, ki tvori otrokove možgane in hrbtenjačo. Pogosto se zgodi, da se do takrat, ko ugotovite, da ste noseči, osebica že razvija. Ko se začnete truditi za zanositev, začnite jemati pripravek Elevit. Tako boste zagotovili, da bo imel vaš otrok v prvih nekaj tednih ključnega razvoja na voljo bistvena hranila.
  3. Lahko traja nekaj časa, da telo nakopiči bistvena hranila, ki jih potrebuje za povečane potrebe v nosečnosti. Pripravek Elevit je oblikovan tako, da izpolnjuje potrebe bodoče matere in z najboljšo mogočo podporo glede hranil pomaga njenemu razvijajočemu se otroku ves čas njegovega razvoja. Zato začnite jemati pripravek Elevit takoj, ko se začnete truditi za zanositev.

Med ključnimi vitamini in minerali, ki so bistveni za zdrav razvoj otroka, sta folna kislina in železo.

Folna kislina

V prvih nekaj tednih nosečnosti, še preden večina žensk ugotovi, da je noseča, se nevralna cev že razvije ali zapre. Nevralna cev tvori otrokove možgane in hrbtenjačo, ki je bistvena za osrednji živčni sistem. Pri tvorbi nevralne cevi imajo pomembno vlogo ravni folata, ki jih ženska dobi iz prehrane. Klinično je dokazano2, da folna kislina zmanjšuje tveganje za okvare nevralne cevi, kot je spina bifida. Zato je pomembno, da jemljete multivitaminske in multimineralne dodatke. Pripravek Elevit vsebuje 800 mikrogramov folne kisline in klinično dokazano zmanjša tveganje za okvare nevralne cevi za 92%.

Železo

Prehrana, ki vsebuje premalo železa, lahko prispeva k težavam z ovulacijo, kar pomeni, da boste težje zanosili. Med nosečnostjo, ko tvorite več krvi zase in za otroka, se potrebe po železu prav tako znatno povečajo. Železo je pomembno tudi za preprečevanje pomanjkanja železa zaradi prehrane in koristno vpliva na razvoj vašega otroka. Pripravek Elevit vsebuje 60 mg elementarnega železa.

Pripravek Elevit od vseh multivitaminskih pripravkov za nosečnost vsebuje najvišjo kombinirano raven folne kisline in železa.

Pripravek Elevit Pronatal vas podpira pri načrtovanju nosečnosti

Elevit Pronatal je zasnovan posebej za ženske, ki si želijo zanositi, so noseče ali dojijo. Klinično je dokazano2, da folna kislina zmanjšuje tveganje za okvaro nevralne cevi, kot je spina bifida in da železo preprečuje pomanjkanje železa zaradi prehrane.

Elevit je na voljo v obliki tablete, ki jo vzamete enkrat na dan ob katerem koli času
dneva. Idealno bi bilo, če bi Elevit začeli jemati vsaj en mesec pred spočetjem ter če bi ga jemali med nosečnostjo in dojenjem.

Mogoče boste morali vnesti še druge spremembe življenjskega sloga

Poleg zdravega prehranjevanja pred nosečnostjo in vnosom zadostne količine hranil si morate ogledati tudi izbiro svojega življenjskega sloga . Mogoče boste morali tudi tu vnesti spremembe, da boste povečali možnosti za srečno, zdravo nosečnost.